Cel curajos este cel căruia, fiindu-i frică, merge înainte.

Sfaturi utile pentru a face față stresului

stress

Viața stresantă, mese luate în grabă, străzi și restaurante aglomerate, surmenaj, sedentaritate forțată de lipsa timpului, în acest caz se afla numeroase persoane, indiferent de vârstă lor (adolescenți, adulți, și chiar copii).

Lipsa tonusului se reflectă în trezirile dificile de dimineață, în zilele petrecute la limita epuizării, în dificultățile de concentrare și în incapacitatea de a face cel mai mic efort fizic.

Așa că acum este timpul să acționezi, să nu mai lași ritmul infernal al vieții cotidiene să iți învingă organismul!
 

Câteva direcții de acțiune care te vor ajuta să revii în formă:

1. Încearcă să iți faci timp în orarul tău pentru a servi masa în liniște.

2. Abonează-te la o sală de sport, reia o activitate fizică și relaxează-te: nu trebuie să te antrenezi pentru olimpiadă, ci doar să te menții în formă!

3. Culcă-te după un program regulat, respecta-ți orele de somn și astfel te vei trezi mult mai bine-dispus!

4. Încearcă să mănânci echilibrat, preferă fructele și legumele proaspete, bogate în vitamine și oligoelemente.
 

Și încă un ultim sfat

Cele trei elemente ale unui tonus și o formă bună a organismului sunt: vitalitatea, echilibrul și rezistenţa.

Iată o lista de alimente care te pot ajuta în regăsirea lor:

1. Pentru vitalitate, pentru a regăsi pofta de a înfrunta inevitabilele dificultăți cotidiene cu zâmbetul pe buze, se recomandă consumul de: ginseng, cafea verde și ghimbir.

2. Pentru ca organismul tău să își regăsească echilibrul ai nevoie de cereale, bogate în minerale și vitamine esențiale, precum: germeni de grâu, germeni de orz sau mei.

3. Pentru a iți întări rezistența (optimizarea florei intestinale și imunitatea corpului tău) se recomandă socul.